47 / 2018
Marijanca Ajša Vižintin

Razvoj medkulturne vzgoje in izobraževanja



Prispevek odpira vprašanje o vlogi učiteljev pri vključevanju učencev priseljencev ter navaja predloge za aktivno delovanje učiteljev pri razvoju medkulturne vzgoje in izobraževanja (s primeri iz Slovenije). Da bi bil šolski sistem v podporo učiteljem, ki razvijajo medkulturno zmožnost med vsemi učenci, je treba v učne načrte dodati konkretne učne cilje, v okviru katerih bodo učitelji znotraj učnih vsebin lahko poučevali o raznoliki družbi. Vsebine o večetnični, večjezični, večverski družbi bi bilo nujno vnesti tudi v študijske programe, da bodo (bodoči) učitelji bolje pripravljeni na raznoliko šolsko realnost in soustvarjanje medkulturne družbe. KLJUČNE BESEDE: otroci priseljenci, begunci, ekonomski migranti, predsodki, aktivno državljanstvo, vključevanje, učitelji


Več ...